Veelgestelde vragen (FAQ)
Welke producten biedt Regal Rehab aan?
Bij Regal Rehab zijn we gespecialiseerd in luxe therapieproducten die zijn ontworpen om het herstel en de verbetering van paarden te ondersteunen. Onze producten zijn zorgvuldig geselecteerd om het welzijn en de prestaties van uw paardenvrienden te bevorderen.
Naast onze hoogwaardige producten bieden wij ook gedetailleerde informatie over verschillende blessures en aandoeningen, zodat paardeneigenaren alles op één plek kunnen vinden wat ze nodig hebben om hun paard te helpen herstellen of zijn prestaties te verbeteren.
Therapieën die wij aanbieden:
- Koeling
- Warmte
- Circulatie
- Trilling
- NMES
- PEMF
- Fir-Tech
- Infrarood
- LED
- Laser
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Regal Rehab?
Om te bestellen voegt u eenvoudig de producten die u wilt kopen toe aan uw winkelwagen. Tijdens het afrekenen wordt u gevraagd om de maat, kleur en vorm te selecteren en te kiezen of u het product wilt kopen of huren. Bijvoorbeeld, bij aankoop van de Equery deken ontvangt u een e-mail om een consult en levering te plannen, aangezien de juiste begeleiding noodzakelijk is. Wij leveren het product persoonlijk af en geven deskundig advies, allemaal zonder extra kosten.
Geaccepteerde betaalmethoden:
- Visa
- MasterCard
- Apple Betalen
- Google Betalen
- iDEAL
- Meester
- Vakbondsloon
Verzenden jullie internationaal?
Ja, wij bieden verzending binnen Europa aan. Houd er rekening mee dat de verzendtijden buiten Nederland langer kunnen duren vanwege de afstand en de douaneafhandeling.
Wat is uw retourbeleid?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u de artikelen naar ons retourneren. Stuur de producten terug naar:
Wilhelminalaan 28, 4905AW Oosterhout, Nederland.
Zorg ervoor dat u uw bestelnummer bij de retourzending vermeldt. Zodra we het product ongebruikt en in goede staat ontvangen, zullen we een volledige terugbetaling verwerken. Raadpleeg voor meer informatie ons retourbeleid.
Hoe kan ik contact opnemen met Regal Rehab?
U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@regalrehab.nl of via de contactpagina . Wij streven ernaar om alle e-mails dezelfde werkdag te beantwoorden.
Bieden jullie kortingen of promoties aan?
Ja, we bieden regelmatig kortingen op onze producten, evenals speciale wedstrijden en giveaways! Volg ons op social media en houd onze website in de gaten voor de laatste promoties en spannende winacties.
Wat zijn jullie verzendtijden?
Vanwege de aard van onze producten worden sommige artikelen rechtstreeks van de leverancier verzonden en vereisen ze een verzekering, omdat ze waardevol zijn. Als gevolg hiervan kunnen levertijden soms langer zijn dan verwacht. Als u vragen hebt over de status van uw bestelling, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen op info@regalrehab.nl , en wij zullen u de meest nauwkeurige bezorginformatie verstrekken. Wij streven ernaar om op alle e-mails op dezelfde werkdag te reageren.
Zit er garantie op uw producten?
Ja, de meeste van onze producten worden geleverd met garantie. Voor meer details, zie ons garantiebeleid .
Hoe kan ik een product ruilen?
Wij doen niet aan directe omruilingen. Als u een product wilt omruilen:
Retourneer het product zoals beschreven en zorg ervoor dat u de retourprocedure volgt.
Daarna kunt u een nieuw product bestellen in onze webwinkel.
Hoe dien ik een claim in?
Wij proberen klachten over defecte producten altijd zo eenvoudig mogelijk op te lossen. Neem contact op met onze klantenservice via e-mail, info@regalrehab.nl met uw bestelnummer en foto's van het defecte product.
Kan ik iets toevoegen/wijzigen in een reeds geplaatste bestelling?
Helaas is het niet mogelijk om producten te wijzigen in een bestelling die al is geplaatst. Omdat we er altijd naar streven om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden, kunnen we geen wijzigingen meer doorvoeren zodra uw bestelling in ons systeem is geregistreerd.
Wat moet ik doen als ik een defect artikel heb ontvangen?
Wij proberen klachten altijd zo makkelijk mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via e-mail (info@regalrehab.nl) met uw ordernummer en foto's van het defecte product.
Hoe maak ik een account aan?
Klik op het icoontje rechtsboven in onze webshop.
Klik onder 'Account aanmaken' op 'Doorgaan'.
Vul uw gegevens in en klik op 'Doorgaan'. U heeft nu een account!
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, u kunt ook een bestelling plaatsen zonder account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
U kunt onder de wachtwoordbalk op 'Wachtwoord vergeten' klikken om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Heeft u nog vragen?
Onze vriendelijke klantenservice helpt u graag verder via info@regalrehab.nl.
Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Als u een kortingscode heeft, kunt u deze bij het afrekenen invoeren.
Nadat u op 'Afrekenen' hebt geklikt, ziet u een veld met het label 'Kortingscode'. Voer hier uw code in en klik op 'Toepassen'. De korting wordt dan op uw bestelling toegepast.
Kan ik meerdere kortingscodes combineren?
Helaas is het niet mogelijk om kortingscodes te combineren. Mocht u hier vragen over hebben, dan helpen wij u graag via e-mail!